موندودپورتیوو روز گذشته از علاقه بارسلونا به جذب یک مدافع جوان و سطح اول جهانی خبر داد و بدین منظور به نام هایی چون مارکینیوس، خیمنز و لاپورته اشاره کرده بود.


 

به گزارش "ورزش سه"، این نشریه چاپ بارسلونا امروز در تکمیل گزارش روز گذشته خود و به نقل از منابع نزدیک به روبرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسا، خبر داد که دو مدافع موردنظر بارسلونا که در اولویت قرار دارند؛ آیمریک لاپورته از بیلبائو و آدریان مارین از ویارئال هستند؛ دو مدافع 21 و 20 ساله آینده دار که هر کدام می توانند پویولی جدید برای آبی اناری ها باشند. 

در صورت عدم موفقیت بارسلونا در جذب این دو مدافع، بارسلونا به سراغ پلان B خود خواهد رفت که کسی نیست جز جان استونز، پدیده 21 ساله باشگاه اورتون که تابستان گذشته باشگاه چلسی تلاش زیادی کرد تا وی را به خدمت بگیرد اما درخواست 50 میلیون یورویی اورتون باعث شد تا این انتقال عملی نشود. بارسلونا تابستان آتی تلاش خواهد کرد یکی از این سه مدافع را به فهرست خود اضافه کند.


تاريخ : شنبه 26 دی 1394 | 8:42 PM | نویسنده : کیانا |

 

باشگاه پاری سن ژرمن با توجه به محروم شدن رئال مادرید از خرید بازیکن واطمینان از غیرقابل فروش بودن رونالدو به سمت نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا متمایل شده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، اگر تا هفته گذشته رونالدو هدف اول پاریسی ها برای فصل آینده بود، حالا نیمار است که به گزینه اصلی پاری سن ژرمن برای تقویت فاز تهاجمی اش در فصل 2016-2017 تبدیل شده است. 

دیاریو اسپورت در همین رابطه گزارش داد که پاریسی ها قصد دارند سالانه 20 میلیون یورو خالص به نیمار حقوق پرداخت کنند که با هزینه های جانبی از جمله مالیات، هر سال 200 میلیون یورو بابت در اختیار داشتن نیمار باید هزینه کنند. به اینها 190 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد نیمار باب ارسلونا هم اضافه خواهد شد. به عبارتی پاری سن ژرمن برای جذب نیمار در ابتدا باید 400 میلیون یورو هزینه کند که در نوع خود عجیب و غیرقابل تصور است.

 

 



تاريخ : شنبه 26 دی 1394 | 8:41 PM | نویسنده : کیانا |

 

رئال مادرید در مقایسه با بارسلونا شانس بسیار کمتری برای جذب پل پوگبا در تابستان آینده خواهد داشت.


 

به گزارش "ورزش سه"، این ادعای رسانه معتبر ایتالیایی "Sport Mediaset" است. رئال مادرید در حال حاضر از خرید در دو پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2016 و زمستان 2017 منع شده اما با فرجام خواهی این باشگاه، به احتمال فراوان، محرومیت اولیه تعلیق شده و رئالی ها قادر خواهند بود در فصل تابستان، بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرند. 

یکی از این گزینه ها، بدون تردید پل پوگباست که بسیار مورد توجه زیدان قرار دارد اما اسپورت مدیاست امروز گزارش داد که پوگبا تنها به یک شرط از یووه جدا خواهد شد و آن هم رسیدن پیشنهاد باشگاه بارسلوناست. ستاره جوان فرانسوی علاقه ای به بازی برای رئال، سیتی و پاری سن ژرمن ندارد و دوست دارد به بارسلونا بپیوندد. موندو دپورتیو هم روز گذشته ادعا کرده بود که پوگبا در گفتگو با مسی از علاقه اش برای بازی در بارسلونا خبر داده است. 

نشریه کوریره دلو اسپورت نیز در همین رابطه گزارش داده است که یوونتوس در صورت رسیدن پیشنهاد رئال مادرید برای پوگبا در نقل و انتقالات زمستانی، 150 میلیون یورو برای انتقال ستاره فرانسوی خود درخواست خواهد کرد که بدون شک هیچ باشگاهی راضی به پرداخت این رقم نخواهد شد.

 

 



تاريخ : شنبه 26 دی 1394 | 8:34 PM | نویسنده : کیانا |

 

مدیران بارسلونا دو هفته زمان دارد تا درخواست لوئیس انریکه مبنی بر خرید یک مهاجم جدید را عملی کنند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای تقویت خط حمله خود روی جذب دو مهاجم اصرار دارد و در تلاش است مقدمات انتقال یکی از آنها را فراهم کند. با این حال به دلایل مختلف هنوز موفق به راضی کردن مدیران دو باشگاه سلتاویگو و ویارئال نشده است. 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا که در نشست خبری بازی فردا مقابل بیلبائو شرکت کرده بود، در همین رابطه گفت:" نمی توانم بگویم اگر موفق به جذب یک مهاجم جدید نشویم، ناامید خواهم شد البته شکی نیست که اتفاق خوبی هم نخواهد بود. باشگاه از خواسته های من مطلع است ولی در هر مذاکره ای شرایط خاصی وجود دارد. من بدون توجه به این مسائل روی کار خودم متمرکز هستم." 

بازی با بیلبائو:" مثل همه مسابقات دیگر خودمان را آماده کرده ایم. بدون لحظه ای استراحت و با تمرکز بالا. هر دو یکدیگر را به خوبی می شناسیم. برای ماندن در مناطق بالای جدول به برد در این بازی نیاز داریم همینطور اتلتیک با چنین هدفی مقابل ما قرار خواهد گرفت. من همیشه این تیم را تحسین کرده ام. اتلتیک باعث شد ما نتوانیم شش گانه را فتح کنیم و این یکی از دلایلی است که همه ما برای بازی مقابل این تیم با انگیزه تر از همیشه باشیم. دو بازی دیگر در کوپا دل ری نیز باید با یکدیگر برگزار کنیم اما من فعلا روی بازی فردا متمرکز شده ام."

عملکرد آردا و ویدال:" از آداپته شدن سریع این دو بازیکن با سبک بازی بارسا شگفت زده نشدم. در 6 ماه گذشته آنها به خوبی ایده های من را درک کرده اند؛ با این حال معتقدم هنوز 100 درصد کیفیتشان را نشان نداده اند و به مرور بهتر خواهند شد."

محروم شدن رئال و اتلتیکو از خرید بازیکن:" همان نظری را دارم که در مورد محروم شدن خودمان داشتم ولی آن را به یاد ندارم. می توانید به آرشیو خودتان رجوع کنید."

نکته های کلیدی برای موفقیت در دوران محرومیت:" نمی دانم. در این زمینه فاکتورهای زیادی موثر هستند که یکی دوتا نیستند."

 

 



تاريخ : شنبه 26 دی 1394 | 8:30 PM | نویسنده : کیانا |

 

نولیتو و دنیس سوارز، به عنوان مهمترین گزینه های خرید بارسا در نقل و انتقالات زمستانی روز به روز از این باشگاه دور و دورتر می شوند.


 

 
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا به تقاضای لوئیس انریکه قصد دارد در بازار نقل و انتقلالات زمستانی یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد تا این بازیکن، ذخیره مطمئنی برای مسی، نیمار و سوارز باشد؛ با توجه به اینکه مونیر و ساندرو تا بدینجای فصل نتوانسته اند متقاعه کننده ظاهر شوند. گزینه های موردنظر بارسلونا، دو بازیکن سابق همین باشگاه یعنی نولیتو و دنیس سوارز هستند اما مذاکرات برای انتقال هر دو به بن بست رسیده است. 

چهارشنبه گذشته به نظر می رسید که مربی بارسا به مقصود خود بسیار نزدیک شده اما از سوی باشگاه سلتا همه چیز متوقف شد. به بن بست رسیدن مذاکرات دو باشگاه به دو دلیل بود: اولی پیشنهاد معاوضه نولیتو با مونیر یا ساندرو بود که هیچکدام از این دو بازیکن مورد توجه مدیران سلتا قرار نگرفتند و دومی بیم باشگاه سلتا از واکنش هوادارانش. سلتا روز اول ژانویه آگوستو، هافبک آرژانتینی خود را به اتلتیکو واگذار کرد و مشخص نیست اگر نولیتو را نیز به بارسلونا واگذار کند، هواداران این تیم چه واکنشی از خود نشان خواهند داد.

وضعیت دنیس سوارز نیز به همین منوال است. این بازیکن با قراردادی که در آن، بند خرید دوباره به نفع بارسلونا گنجانده شده، امسال به ویارئال پیوست. بر این اساس بارسلونا می تواند تابستان آینده با پرداخت 3 میلیون یورو سوارز را بازپس بگیرد اما برای انتقال این بازیکن در زمستان باید 9 میلیون یورو به ویارئال بپردازد. همین مساله باعث به بن بست رسیدن مذاکرات طرفین شده با توجه به اینکه مربی ویارئال، هرگونه جدایی سوارز در شرایط فعلی را به ضرر تیمش می داند.
9بهمن، نقل و انتقالات زمستانی به اتمام می رسد و باید دید بارسلونا در دو هفته باقیمانده خواهد توانست به یکی از مهره های موردنظرش دست یابد یاخیر.


تاريخ : شنبه 26 دی 1394 | 8:23 PM | نویسنده : کیانا |

 

ژرمی متیو در جریان تمرین روز پنجشنبه بارسلونا مصدوم شد و محل تمرین را با درد ترک کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، متیو که روز چهارشنبه برابر اسپانیول 90 دقیقه کامل به میدان رفته بود، در جریان تمرین روز پنجشنبه از ناحیه کشاله ران پای راست احساس درد کرده و تمرین را ترک کرد. 
او که مشخص بود درد زیادی را تحمل می کند، روز گذشته در شرایطی که تمرین بارسلونا تعطیل بود به کلینیک باشگاه رفت تا وضعیت مصدومیتش مشخص شود.قرار است از ناحیه مصدوم او آزمایشات دقیق تری به عمل بیاید؛ با این حال لوئیس انریکه در مورد رسیدن مدافع تیمش به بازی روز چهارشنبه در کوپا دل ری برابر بیلبائو نیز خوش بین نیست.

حال همه چیز به تلاش پزشکان و فیزیوتراپ های باشگاه بستگی دارد. انریکه معمولا در کوپا دل ری به یکی از مدافعان تیمش (پیکه، ماسکرانو و آلبا) استراحت داده و متیو را در ترکیب ثابت قرار می دهد. اگر متیو به بازی روز چهارشنبه نرسد، با توجه به فشردگی بسیار زیاد بازی های بارسلونا در ماه ژانویه، دست انریکه برای استراحت دادن به ستارگان تیمش بسته خواهد شد.


تاريخ : شنبه 26 دی 1394 | 8:19 PM | نویسنده : کیانا |

 

میلاد میداوودی مهاجم سایپا معتقد است که تیم امید باوجود نتیجه نگرفتن مقابل قطر یکی از شانس‌های صعود است.


 

میداوودی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: به نظر من تیم ملی امید مقابل قطر نمایش خوبی داشت ولی متاسفانه نتوانست نتیجه بگیرد امیدوارم در ادامه امیدهای ایران بتوانند جواز حضور در المپیک را به دست آورند.

سایپا می‌توانست در نیم‌فصل اول جایگاه بهتری داشته باشد

خدا را شکر نیم‌فصل اول برای سایپا خیلی خوب بود و ما توانستیم در پایان در جایگاه چهارم جدول قرار بگیریم. این نتیجه ما را به هدفمان که قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی است، نزدیک می‌کند. البته به نظر من سایپا می‌توانست در نیم‌فصل اول نتایج بهتری هم به دست آورد. متاسفانه ما در بعضی از بازی‌های که می‌توانستیم با پیروزی خودمان را از حریفانمان جدا کنیم، شکست خوردیم و این مساله کار ما را سخت کرد. مثلاً در بازی با نفت بااینکه می‌توانستیم یا اختلاف چند گل پیروز زمین باشیم و الان به همراه استقلال خوزستان با 33 امتیاز در رده دوم جدول باشیم. ولی متاسفانه نتیجه را با حساب یک بر صفر به حریف واگذار کنیم. باشگاه در این فصل  در این فصل با اضافه کردن مهره‌های خوب و کارآمد قصد دارد آسیایی شود.

در نیم‌فصل دوم کار سختی در پیش داریم

* در نیم‌فصل تعدادی از بازیکنان مؤثر سایپا از این تیم جدا شدند؟ با توجه به دشواری بازی‌ها در نیم‌فصل دوم فکر می‌کنی این شرایط کار را به شما سخت کند؟
میداوودی: بعضی از بازیکن‌های ما ترجیح دادند که در نیم‌فصل از سایپا جدا شوند مثلاً آقای نوروزی به پیکان رفت و محمد زاده هم به ذوب‌آهن پیوست و شرایط جواد نکونام هم که هنوز مشخص نیست ولی فکر می‌کنم قطعاً مربیان بازیکن جایگزین به‌جای آن‌ها جذب و یا جایگزین می‌کنند. چون بااینکه بسیاری از گروه‌ها در نیم‌فصل دوم تقویت‌شده‌اند و شناخت تیم‌ها از همدیگر ما در نیم‌فصل دوم کار سخت‌تری در پیش داریم.

 مشکلات به دست فراموشی سپرده‌شده است

* به نظر می‌رسد نیم‌فصل اول برای میداوودی همه‌چیز داشت، قهر و آشتی و گل زنی. به نظر می‌رسد اختلافات شما و آقای جلالی برطرف شده است؟
-میداوودی: متاسفانه در نیم‌فصل اول یک سری سوء تفاهمات به وجود آمده بود ولی خوشبختانه الان حل‌شده و مشکل خاصی وجود ندارد و همه‌چیز در سایپا خوب است و این مسائل هم به دست فراموشی سپرده‌شده است. ما بعد از چند روز تعطیلی نیم‌فصل مجدداً تمرینات بدن‌سازی را در پیش گرفتیم و فکر می‌کنم که بازیکنان ما در شرایط خوبی قرار دارند و همه باهم همدل هستند و همین مساله کمک می‌کند که ما بتوانیم در نیم‌فصل دوم هم‌روند مثبتی داشته باشیم.

استقلال را همیشه دوست دارم

* با توجه به مشکلاتی که در نیم‌فصل اول پیش آمد و زمزمه‌های بازگشتت به استقلال به نظر می‌رسید که در نیم‌فصل دوم به این تیم برگردی؟
- میداوودی: هیچ صحبت رسمی در این زمینه با خود من نشده است. استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد. من دو فصل و یک نیم‌فصل هم اضافه بر آن در این تیم بودم و خاطرات خوب زیادی با آن دارم. به‌هرحال صحبت‌هایی در این زمینه شده ولی من با سایپا قرارداد دارم و برای همین هم این بحث پیگیری نشد. من استقلال را همیشه دوست دارم و برای آن آرزوی موفقیت می‌کنم ولی در حال حاضر بازیکن سایپا هستم و باید برای سربلندی و موفقیت این تیم تلاش کنم. همان‌طور که گفتم استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان و کادر فنی خوبی هم دارد.

اختلاف امتیازهای صدر و ته جدول، کار را سخت می‌کند

من فکر می‌کنم در نیم‌فصل دوم شرایط تیم‌های بالای جدول سخت است. تیم‌های بالا و ته جدولی اختلاف امتیازهای کمی دارند و همین مساله باعث می‌شود که کار در نیم‌فصل دوم سخت شود. ما از ابتدای فصل هدفمان قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی بود و باید با تلاش بیشتر به این هدف برسیم.

توقعات از طارمی بالا است

بحث‌های زیادی در مورد بهترین مهاجمان لیگ وجود دارد. من چندین بار گفته‌ام که بعد از مهروموم‌ها ما یک مهاجم خوب مثل طارمی را در لیگ داریم. البته طارمی در سال گذشته عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت و همین مساله باعث شد که توقعات از او بالا برود. او در این فصل هم خوب کار کرد ولی چون پرسپولیس در این فصل کار را خوب شروع نکرده بود ولی رفته رفته که بازی پرسپولیس بهتر شد عملکرد طارمی هم بیشتر به چشم آمد. البته ما مهاجمان خوب دیگری هم در لیگ داریم. مثل کاوه رضایی، مهدی شریفی، تبریزی، حسن زاده همه خوب هستند البته سردار آزمون و جهانبخش هم که جزو مهاجمان لژیونر و خوب ایران هستند.

 

 



تاريخ : شنبه 26 دی 1394 | 8:17 PM | نویسنده : کیانا |

 

الکس ویدال، هافبک بارسا، معتقد است اگر تیمش بتواند صدرنشینی در لالیگا را تا دیدار روی 16 فوریه ‏مقابل خیخون ادامه بدهد، دیگر تیمی نمی تواند قهرمانی را از آنها بگیرد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در حال حاضر با یک بازی کمتر و دو امتیاز کمتر نسبت به اتلتیکو ‏مادرید، در رتبه دوم جدول لالیگا قرار دارد.‏
ویدال به خبرنگاران گفت:" اگر تا بعد از دیدار مقابل خیخون بتوانیم صدرنشین بمانیم، مطمئنم که اجازه ‏نخواهیم داد قهرمانی از دست مان خارج شود. ‏
اگر من جزو بازیکنان تیم دوم بارسا بودم و فرصت تمرین با تیم اول را پیدا می کردم، آن را از دست نمی ‏دانم. شاید بعضی از آنها به اندازه کافی تمرین نمی کنند.‏
کافی است فقط لیونل مسی را در تمرینات ببینید تا متوجه شوید که چرا او بهترین بازیکن دنیاست. وقتی ‏در تمرینات مقابل او بازی می کنم، می دانم که فقط چند گزینه دارم."‏

 

 

 


تاريخ : شنبه 26 دی 1394 | 8:16 PM | نویسنده : کیانا |

 

"ورزش سه"- دروازه بان استقلال افراد نزدیک به تراکتور را مدعیان دروغین اخلاق خواند و به توهین هواداران حریف به پورحیدری سرمربی سابق استقلال اعتراض و سپس کنایه خود را متوجه کسانی کرده که مانع از این فحاشی نشده اند .



 

 

 



تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 11:28 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا با قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها، در تعداد جام های رسمی کسب شده از رئال مادرید پیشی گرفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با جام جدیدی که فتح کرد، تعداد افتخارات رسمی خود رابه 82 در مقابل 81 رئال رساند؛ در حالیکه اگر بخواهیم جام های غیررسمی را نیز محاسبه کنیم، این آمار 88 به 82 به سود بارسا می شود؛ بدین ترتیب رئال مادرید تحت هیچ شرایطی در فصل جاری نمی تواند به رکورد بارسا برسد.(با بیرون ماندن از کوپا دل ری) 

رئال مادرید از سال 2009 تا به امروز، 21-7 قافیه را به بارسا باخته در حالیکه تا سال 2000، نسبت به بارسلونا برتری آشکاری داشت. شرایط فعلی رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان نیز چندان امیدوارکننده نیست و این در حالی است که بارسلونا در فصل جاری هم به روند رو به رشد خود را ادامه داده و شانس اول قهرمانی در همه تورنمنت هاست؛ مگر اینکه در سال جدید میلادی به یکباره اوضاع تغییر یابد.


تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 11:24 PM | نویسنده : کیانا |

 

جوزپ ماریا بارتومئو، پیشی گرفتن بارسا از رئال در کسب جام های بین المللی را به رخ رقیب دیرینه کشید.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز یکشنبه توانست با قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها، پنجمین جام خود در سال 2015 را کسب کرده و تعداد افتخارات بین المللی خود را افزایش دهد. حالا بارسا از این لحاظ یک جام از رئال مادرید بیشتر دارد. 

بارتومئو،رئیس باشگاه بارسلونا، در نشست خبری به مناسبت ایام کریسمس، به خبرنگاران گفت:" 2015 یک سال تاریخی و فراموش نشدنی برای بارسلونا بود و ما موفق به کسب 5 جام از 6 جام ممکن در این سال شدیم. حالا بارسلونا پرافتخارترین باشگاه از حیث تعداد جام های بین المللی است.(این رکورد تا سال گذشته در اختیار رئال مادرید بود)" 

 

بارتومئو ادامه داد:" سال گذشته در ژانویه ما با مشکلاتی مواجه بودیم اما خوشبختانه امسال همه چیز به خوبی پیش می رود و بازیکنان قصد توقف ندارند. ما همچنان به فتح جام ها ادامه خواهیم داد. هدف ما این است تا سال 2021 به باارزش ترین باشگاه دنیا از هر لحاظ تبدیل شویم."



تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 11:22 PM | نویسنده : کیانا |

 

سیدمهدی رحمتی رابطه ی حسنه ای با پرویزمظلومی سرمربی آبی پوشان دارد، اتحادی که بسیار برای استقلالی ها مبارک است.


 

به گزارش"ورزش سه"، سید مهدی رحمتی برخلاف رابطه اش با سرمربی سابق استقلال، با مربی کنونی استقلالی ها پرویز مظلومی رابطه ی خوبی دارد. سید مهدی رحمتی بازهم با مظلومی به فینال جام حذفی صعود کرد و باید دید می تواند دوباره در فینال ستاره آبی ها و قهرمانی مظلومی و استقلال شود یا خیر.

 

 



تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 11:18 PM | نویسنده : کیانا |

 

پرویز مظلومی توانست با پیروزی در دوئل برابر قلعه نویی به فینال مسابقات جام حذفی برای دومین بارصعود کند.


 

به گزارش"ورزش سه"، تیم پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران توانست با برد شیرین برابرتیم  تراکتورسازی و البته امیرقلعه نویی به فینال جام حذفی برابر ذوب آهن که قرار است در خرمشهر برگزار شود، راه پیدا کند.

مظلومی خاطره خوشی همراه با استقلال در فینال جام حذفی دارد و توانست در فصل 91-1390 در بوشهر همراه با تیم ساتقلال جشن قهرمانی را بگیرد. باید دید پرویز مظلومی می تواند در دومین فینالش به عنوان سرمربی همراه با استقلال بازهم قهرمان شود یا این بار جام را خواهد باخت.

 

 



تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 11:17 PM | نویسنده : کیانا |

 

امیر قلعه‌نویی وپرویز مظلومی سرمربی تیم‌های تراکتورسازی و استقلال چهاردهمین دیدار مستقیم خود را برابر هم انجام دادند.


 

به گزارش "ورزش سه"، با پیروزی امروز حالا  5 برد برای سرمربی استقلال یعنی پرویز مظلومی ثبت شده است.او در لیگ و جام حذفی امسال 2 بار امیر قلعه نویی را برده و یک بار هم به تساوی با او رسیده است. ضمن اینکه  6 پیروزی  هم برای سرمربی تراکتورسازی یعنی امیر قلعه نویی برابر مظلومی ثبت شده و 3 بازی هم مساوی به پایان رسیده است، این دو مربی  13 بار در لیگ و یک بار در جام حذفی بازی کرده اند.

 

 



تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 11:17 PM | نویسنده : کیانا |

 

حتی هواداران خوشبین استقلال هم فکر نمی کردند در نخستین روز زمستان 1394، خود را در فینال جام جذفی و در فاصله بسیار کم با صدر جدول لیگ برتر ببینند


 

به گزارش "ورزش سه"، وقتی پرویز مظلومی به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شد، خیلی ها به اینده این تیم خوشبین نبودند. اما حالا در اولین روز زمستان 1394، استفلال حضور در فینال جام حذفی را جشن گرفته و در لیگ برتر هم فقط 2 امتیاز کمتر از استقلال خوزستان دارد. پرویز مظلومی که خیلی ها به توانایی او برای بازگرداندن استقلال به روزهای خوب اش شک داشتند، تا اینجای کار خیلی خوب نتیجه گرفته و حالا اتفاق خوب برای او این است که فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار خواهد شد؛ جایی که زادگاه مظلومی است. 

فینال جام حذفی روز 3 خرداد 1395 یعنی روز ازادسازی خرمشهر برگزار خواهد شد و مظلومی که بازی نیمه نهایی را در تبریز برده، در بازی فینال مقابل ذوب اهن، در زادگاه خود احساس میزبانی خواهد کرد. این اتفاق خوب به نوعی پاداشی مهم برای مربی ای است که هواداران بدبین استقلال را هم با خود همراه کرده و نشان داده که گزینه خوبی برای هدایت این تیم است.

مظلومی تا پایان هفته پانزدهم لیگ برتر، مقابل چندین مربی اسم و رسم دار، برنده شده است. علی دایی را هفته گذشته درحالی شکست داد که تیم اش در همان نیمه اول 10 نفره شضده بود. امیر قلعه نویی امروز باخت مقابل مظلومی را تجربه کرد. سپاهان هم با حسین فرکی با سه گل به تیم مظلومی باخته بود. پرسپولیس و برانکو هم در اخرین ثانیه های وقت تلف شده دربی، بازی باخته مقابل استقلال را مساوی کردند. 

تمام این امار نشان می دهد استقلال با مظلومی، تیم بازیهای بزرگ شده و به سختی می توان این تیم را شکست داد. تیمی که در اغلب بازیهای بزرگ فصل جاری موفق بوده، حالا با اعتماد به نفس بسیار خوبی بازیهای دور برگشت لیگ برتر را اغاز خواهد کرد.


تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 11:16 PM | نویسنده : کیانا |

 

آرش برهانی، خسرو حیدری، حنیف عمران زاده و سیدمهدی رحمتی بازماندگان آخرین قهرمانی حذفی استقلال هستند.


 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران توانست با پیروزی شیرین برابر تراکتورسازی وامیرقلعه نویی به فینال جام حذفی که قرار است 3 خرداد در خرمشهر برگزار شود، راه پیدا کند. 

استقلال در سال 91-1390 در بوشهر و ضربات پنالتی تیم شاهین بوشهر را با نتیجه 4-1شکست دهد و قهرمان شود. سید مهدی رحمتی، آرش برهانی، خسرو حیدری و حنیف عمران زاده چهار بازیکن کنونی تیم استقلال هستند که در آخرین قهرمانی استقلال در آن سال حاضر بوده‌اند.

باید دید این 4 بازیکن می‌توانند بازهم با استقلال قهرمانی را تکرار کنند یا ذوب آهن مچ استقلال را در فینال می‌خواباند.

 

 



تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 11:15 PM | نویسنده : کیانا |

 

استقلال در یک بازی برتر تراکتور را شکست داد و به فینال جام حذفی رسید .


 

به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی که خوشحالی از چهره اش پیدا بود در نشست مطبوعاتی از برتری تیمش گفت. او کمی سیاستمدارانه و به سود هواداران تراکتور حرف زد تا رد قلب آنها هم جا بگیرد :

سرما جلوی هواداران تراکتور را گرفت

همه کسانی که در استادیوم بودند بازی خوبی دیدند، شاهد یک بازی درگیرانه و جذاب بودند ولی ما بهتر بازی کردیم. برتر بودیم، می‌دانستیم که تراکتور بعد از گل فشار می آورد ولی ما عقب نکشیدیم. عقب نشینی مان به خاطر فشار حریف طبیعی بود. تراکتوری خیلی تیم خوبی است ولی سرمای تبریز جلوی هواداران پرشور این تیم را گرفت و آنها به استادیوم نیامدند. من به آنها هم خسته نباشید می‌گویم. 

باید در 90دقیقه می بردیم

من گفته بودم  که آمده‌ایم در 90 دقیقه تمام کنیم در 120 دقیقه کارمان سخت می شد چون هفته گذشته 70 دقیقه ده نفر بازی کرده بودیم. به خوبی حریف را می‌شناختیم و می‌دانستیم چطور حمله می‌کند اگر روی ضدحمله ها کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم. 

تقدیم به اقای پورحیدری

به همه بازیکنانم خسته نباشید می گویم امیدوارم در فینال بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. تمام بچه‌ها تلاش کردند که امروز این برد را به پورحیدری تقدیم کنند، ایشان منتظر نتیجه ما بودند. تلاش بازیکنان و دوندگی‌شان نتیجه داد.
از آقای پورحیدری و آقای خدایی تشکر می‌کنم که کنار تیم ما خیلی زحمت می کشند. هیات مدیره و مدیرعامل‌مان قبل از بازی بازیکنانمان را شارژ مالی کردند.  

سه بازیکن می گیریم

ما 3 بازیکن در نیم فصل می گیریم که هنوز نام آنها مشخص نشده است. الان هم که با شما صحبت می کنم نقل و انتقالات تازه شروع شده. ما لیست مازاد نداریم و هیچ لیست خروجی‌ای نداریم. کسانی که قانونی بتوانند به استقلال بیایند در خدمتشان هستیم وگرنه ما جا نداریم که یک بازیکن سرباز را جذب کنیم که نتواند برای ما بازی کند.

جوانگرایی را ادامه می دهیم

در مورد جوانگرایی باید بگویم که صددرصد به جوانگرایی مان ادامه می دهیم چون جوان های خوبی داریم. روز اولی هم که آمدم در برنامه این بود که تیم را جوان کنم. این دست خود جوان ها است که از فرصتشان استفاده کنند و بتوانند خودشان را نشان دهند. 

هواداران از ما جام می خواهند

صددرصد این روند را ادامه می دهیم. من در برنامه ام گفته بودم که باید سهمیه آسیا بگیرم و هیچ قول قهرمانی ندادم، در برنامه 3 ساله ای که من دادم، برای سال دوم قهرمانی و سال سوم موفقیت در آسیا است ولی هواداران استقلال همیشه از ما جام می خواهند و ما باید به خواسته آنها احترام بگذاریم. 

به فکر سلامت بازیکنان ما نیستند

این را باید از سازمان لیگ پرسید که چرا بازی ها در این سرما برگزار می شود. ما چند روز دیگر باید اولین بازی نیم فصل را شروع کنیم. من نمی دانم چرا به فکر سلامتی بازیکنان  نیستند. ما نسبت به بازی با ملوان اعتراض داریم که چرا باید 4 روز بعد از بازی با سیاه جامگان بازی کنیم. من فکر می کنم به خاطر تیم بزرگسالان و امید این برنامه ریزی انجام شده و هم باشگاه و هم تیم‌ملی از این برنامه متضرر می شوند. نباید کاری کنیم که باشگاه ها آسیب ببینند. با این برنامه ریزی من وقت نمی کنم بروم و بازیکن ببینم.

رحمتی آسیب دیده بود

من تعویضم را نگه داشتم وگرنه رحمتی واقعا آسیب دیده بود. رحمتی اصلا تمارض نمی کند و اخلاقش این نیست. او اصلا بازیکنی نیست که وقت کشی کند.


تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 11:14 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا سال 2015 را با قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها و کسب 5 جام به پایان خواهد رساند اما فتح جام جهانی کوچک، آخرین چالش بارسا در این سال میلادی نبود.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در آخرین روزهای سال میلادی و در تاریخ 9 دی در نوکمپ پذیرای بتیس خواهد بود و می خواهد با زدن  حداقل سه گل به این تیم، رکورد گل زده در یک سال میلادی را از آن خود کند. این رکورد هم اکنون در اختیار رئال مادرید است که سال 2014 توانست در همه دیدارها و به لطف درخشش مثلث زهردار خود در 63 بازی، 178 گل به حریفان بزند. در آن سال رونالدو 56 گل، بنزما 28 گل و بیل نیز 26 گل به ثمر رسانده بودند.

بارسلونا در حال حاضر و پس از سه گلی که در فینال جام جهانی باشگاه ها به ریورپلاته زد 176 گله است و تنها 3 گل تا شکستن رکورد رئال فاصله دارد. مسی 47 گل، سوارز 46 گل و نیمار نیز 41 گل از 176 گل بارسا را به ثمر رسانده اند.

بهترین رکورد بارسا مربوط به سال 2012 می شد که 175 گل در کارنامه این تیم ثبت شده بود. بارسا سال 2011 نیز 170 گل به ثمر رسانده بود.

 

 



تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 11:12 PM | نویسنده : کیانا |

 

استقلال با برتری 2 بر یک برابر تراکتورسازی به فینال جام‌حذفی صعود کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، دو گل سجاد شهباززاده در مقابل تک گل آگوستو سزار کافی بود تا آبی‌ها در طول 90 دقیقه کار تراکتورسازی را تمام کنند و حریف ذوب‌آهن در فینال جام‌حذفی شوند.

داورر: حسین زرگر کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی و سعید علی نژادیان

تراکتورسازی

محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، سینا عشوری،  شجاع خلیل زاده، آگوستو سزار، بختیار رحمانی، شاهین ثاقبی(علی حمودی 70)، سروش رفیعی(سامان نریمان جهان 59).

استقلال

مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، هرائل مگویان، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری(علیرضا رمضانی 82)، جابر انصاری(خرسدنیا 94)، فرشید اسماعیلی(محسن کریمی 54)، سجاد شهباززاده

اخطار

شجاع خلیل زاده(32(94)) - سینا عشوری(93) از تراکتورسازی
مهدی رحمتی (32) - خسرو حیدری (55) - مگویان (83) از استقلال

شرح گل

1-0 (استقلال): سانتر خسرو حیدری با قیچی زیبای حنیف همراه شد، سجاد شهباززاده در موقعیعت تک به تک قرار گرفت و او دروازه تراکتورسازی را باز کرد این دومین گل شهباززاده در دومین بازی متوالی برای استقلال است.
شرح گل‌ها: 
1 ـ 1 (تراکتورسازی): اوت دستی خالد شفیعی در یک رفت‌وبرگشت به خودش رسید، او با ضربه سر سزار را در موقعیت دروازه خالی قرار داد و او توپ را به زیر طاق دروازه حمتی چسباند.
1 ـ 2 (استقلال): تنها چند دقیقه بعد از گل مساوی تراکتورسازی استقلال روی اشتباه فاحش بختیار رحمانی و سعید آقایی سجاد شهباززاده را در سمت چپ صاحب توپ کرد او مدافع تراکتور را به زیبایی از پیش رو برداشت و با یک ضربه فنی دیدنی گل دوم استقلال را به ثمر رساند.


شرح بازی:

پرویز مظلومی باز هم موفق شد به آمار خوبش برابر تیم‌های امیر قلعه‌نویی ادامه بدهد. نیمه اول این استقلال بود بازی را بهتر شروع کرد و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه تراکتور داشت و در نهایت در دقیقه 29 موفق شد دروازه تراکتورسازی را باز کند. اما تراکتوری‌ها بلافاصله بعد از شروع نیمه دوم در دقیقه 49 روی پاس خالد شفیعی و ضربه سر آگوستو سزار گل تساوی را زد. شاگردان پرویز مظلومی که عزم خود را برای صعود به فینال جام‌حذفی جزم کرده بودند، تنها چند دقیقه بعد باز هم روی حرکت فردی سجاد شهباززاده به گل دوم رسیدند. در بازی‌ای که بارها بین بازیکنان دو تیم درگیری ایجاد شد، این استقلال بود که توانست با ارائه یک بازی هدفمند و استفاده از ضدحمله‌ها به فینال جام‌حذفی صعود کند.


بهترین بازیکن: 

سجاد شهباززاده با دو گل فرصت‌طلبانه در تبریز، مهمترین بازیکن تیمش محسوب می‌شود. البته طبق معمول امید ابراهیمی، 2 دفاع وسط تیم و مهدی رحمتی نیز خوب کار کردند. 

اتفاق ویژه: 

سبک امیر قلعه‌نویی تغییرات ناگهانی در ترکیب تیم‌هایی است که سرمربی آن شده است. او امروز شجاع خلیل‌زاده را به پست هافبک دفاعی منتقل کرد و آگوستو سزار را دوباره به نوک حمله برد. تغییراتی که به هیچ وجه به کار تراکتور نیامد تا این تیم اولین جام سال را از دست بدهد.


دقایق حساس

دقیقه 8: سانتر خسرو حیدری را دفع ناقص اخباری همراه شد در ادامه به نظر می رسید شوت استقلالی ها به دست سعید آقایی برخورد کرده است اما داور صحنه را پنالتی تشخیص نداد.
دقیقه 12:  امید ابراهیمی در داخل محوطه جریمه توپ توپ را از سینا عشوری دزدید و می رفت که با دروازه بان تک به تک شود اما داور روی عشوری خطا اعلام کرد.
دقیقه 19: سانتر خسرو حیدری روی دروازه را جابر انصاری به آرامی به دستان اخباری فرستاد.
دقیقه 23: سانتر زیبای سعید آقایی به ضربه آرام سروش رفیعی به سمت دروازه همراه شد.
دقیقه 25: ضربه اوت خالد شفیعی می رفت که یک موقعیت خطرناک را برای تراکتورسازی ایجاد کند اما مدافعان استقلال توپ را دفع کردند و اجازه ندادند بازیکنان حریف ضربه اول را بزنند.
دقیقه 34: اگوستو سزار در موقعیت تک به تک توپ را به آسمان کوبید.
دقیقه 40: سانتر سروش رفیعی روی دروازه از دو قدمی دروازه به کاردوسو رسید و ضربه سر او را به زیبایی مهدی رحمتی دفع کرد.
دقیقه 42: سروش رفیعی از سمت چپ توپ را به وسط زمین آورد و شوت بی دقتش با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 44: شوت سعید آقایی از ضربه آزاد با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 45: پاس به بیرون شهباززاده و شوت دیدنی فرشید اسماعیلی را اخباری به زیبایی دفع کرد و اجازه نداد دروازه تیمش برای بار دوم باز شود.
دقیقه 48: پاس عمقی ایران‌پوریان با اشتباه هرائل مگویان سزار را در موقعیت تک به تک قرار داد اما رحمتی اجازه نداد تراکتور را به گل تساوی برساند.
دقیقه 55: شاهین ثاقبی یک تنه مدافعان استقلال را به هم ریخت و با یک پاس در عرض آگوستو سزار را در موقعیت دروازه خالی قرار داد اما او با بی‌دقتی توپ را به بیرون زد.
دقیقه 59: پاس عرضی فوق‌العاده سروش رفیعی تنها یک نوک پا لازم داشت تا دروازه استقلال باز شود اما کاردوسو به توپ نرسید و دروازه مهدی رحمتی از یک خطر مهم نجات پیدا کرد.
دقیقه 62: پاس عمقی استقلالی‌ها سجاد شهباززاده را در موقعیت تک به تک قرار داد و ضربه فنی با پای چپ او را اخباری با واکنشی فوق العاده محار کرد.
دقیقه 72: سانتر خسرو حیدری را محسن کریمی با ضربه سری بی دقت به بیرون زد.
دقیقه 76: جابر انصاری روی تکل شجاع خلیل زاده به زمین خورد اما داور صحنه را پنالتی تشخیص نداد.
دقیقه 84: سانتر بختیار رحمانی در شلوغی محوطه جریمه به سامان نریمان جهان رسید اما ضربه ضعیف او را مهدی رحمتی دفع کرد. 
دقیقه 85: توپ دزدی علیرضا رمضانی و پاس او به سجاد شهباززاده باعث شد که زننده دو گل استقلال جابر انصاری را در موقعیت تک به تک قرار بدهد اما اخباری جلوی گل سوم استقلال را گرفت. 
دقیقه 87: امید ابراهیمی ضربه ای از پشت محوطه جریمه زد که توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.


تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 11:10 PM | نویسنده : کیانا |

 

علیرضا فغانی بعد از تجربه حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان معتقد است متاسفانه در ایران کسی از فوتبال لذت نمی‌برد.


 

علیرضا فغانی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من قبل از هر چیز باید از همکاران و دوستان عزیزی که در مدت حضور من در ژاپن به من پیغام می‌فرستادند، تشکر کنم و بگویم که حمایت‌های آنها باعث قوت قلب من و همکارانم بود.

چطور داور بازی فینال شدم!

در کلاس‌های آمادگی پیش از شروع رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان خوشبختانه داوری ایران آمادگی خوبی را به نمایش گذاشت و بعد از اینکه ما در دیدار برای کسب مقام پنجم و ششم قضاوت کردیم، عملکرد ما مورد رضایت مسوولین داوری و مسابقات قرار گرفت و همین مساله باعث شد که از ما در بازی فینال استفاده کنند.

داوران ایرانی بالاترین نمره را از آمادگی جسمانی گرفتند

* آیا سطح پایین تست‌های آمادگی جسمانی قبل از شروع لیگ باعث شده داوران ما عملکرد ضعیفی داشته باشند؟

فغانی:
 در سطح بین‌المللی تست‌های سنگین‌تری برگزار می‌شود اما داوران ایرانی که کلاس‌های آسیایی را پشت سر گذاشته‌اند، همه تست‌های آمادگی جسمانی را با موفقیت پاس کردند و نمرات بالایی از آمادگی جسمانی گرفتیم. اما اینکه در مقطعی مسوولی تصمیم بگیرد که به علتی این تست‌ها سبک‌تر برگزار شود دلیل نمی‌شود که ما فکر کنیم اشتباهات داوری به دلیل مشکلات بدنی ماست. به عقیده من ما در ایران مشکل فرهنگ برخورد با داور را داریم و باید افراد صاحب نظر و کسانی که می‌توانند در این زمینه راه گشا باشند، باید کمک کنند. 

در بازی بارسلونا، خیلی سختی کشیدیم

* وقتی که بازی فینال را نگاه می‌کردیم به نظر می‌رسید برخلاف بازیکنان ایرانی مثل وقتی نیمار بازیکن بارسلونا از شما کارت می گرفت و اعتراض می‌کرد، ثانیه‌ای بیشتر طول نمی‌کشید. 

فغانی:
 اصلا اینطور نیست. ما خیلی سختی کشیدیم، متاسفانه شرایط خیلی سختی بود هم از این بابت که به هر حال ما ایرانی بودیم و هم اینکه کنترل کردند بازیکنان آمریکای جنوبی خیلی سخت است، نیمار کلا بازیکنی است که دنبال خطا گرفتن است ولی مسی خیلی جنتلمن است و وقتی این افراد روبه‌روی هم قرار می‌گیرند شرایط قضاوت سخت‌تر خواهد شد ولی خدا را شکر ما کارمان را انجام دادیم یعنی برای من فرقی نمی‌کند که در ایران قضاوت کنم یا در عرصه بین‌المللی. همیشه سعی می‌کنم با قاطعیت قضاوت کنم.

لازم باشد در قضاوت بداخلاق می‌شوم

* هوشنگ‌نصیرزاده معتقد است فغانی شایستگی‌های زیادی و حالا بیشتر می‌خندد که این مساله به یک داور بین‌المللی خیلی کمک می‌کند. 

فغانی:
 نه، هنوز هم با توجه به شرایط بازی اگر احساس کنم لازم است، بداخلاق می‌شوم. 

به سوت زدن اشتباه فکر نمی‌کنم

* در جریان بازی فینال روی گل اول مسی یا در روند بازی آیا این احساس به شما دست داد که ممکن است اشتباه جبران ناپذیری بکنید؟

فغانی:
 نه، کلا ما آموزش می‌بینیم که در لحظه بهترین تصمیم را بگیریم. من هم در تمام قضاوت‌هایم همین کار را می‌کنم، در بازی فینال هم همین اتفاق افتاد و خدا را شکر نتیجه خوب بود.

قصد ندارم خودم را به کسی اثبات کنم

* اتفاق افتاده به خاطر هجمه انتقادات داخلی در زمان قضاوت‌های بین‌المللی بخواهید به اصطلاح روی کسی را کم کنید؟

فغانی:
 نه، من بیشتر تمرکزم روی همان بازی است که قرار است قضاوت کنم و اینکه بخواهم چیزی را به کسی در ایران یا خارج ثابت کنم، اصلا این شرایط نیست. به هر حال اشتباه کمابیش بخشی از داوری است و من فکر می‌کنم مشکلات ما در ایران و در مقایسه با اشتباه داور خیلی ریشه‌ای است و باید آسیب‌شناسی شود ولی باز هم از کسانی که من را حمایت کردند، کمال تشکر را دارم.

باید به داوران جوان فرصت بدهیم

شما در مورد هجمه‌ها علیه داوری و ارتباط آن با اشتباهات قاضی میدانی پرسیدید در این مورد باید بگویم که تحت فشار قرار دادن داور شرایط را نه تنها بهتر نمی‌کند بلکه باعث می‌شود آنها تحت فشارهای روحی روانی اشتباه سوت بزند. مسوولین باید شرایطی فراهم کنند تا داوران جوان ما بتوانند، عملکرد خوبی داشته باشند. همانطور که در فوتبال  جوانگرایی تاوان دارد، در داوری هم جوانگرایی نیاز به صبر و حوصله دارد. ما در گذشته پیشکسوتان خوبی داشتیم که هرکدام از آنها می‌توانند الگویی برای جوان‌ها باشند. 
در ایران همه به دنبال کوبیدن هم هستند

 

 



تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 11:9 PM | نویسنده : کیانا |

 

تا ساعاتی دیگر چهره دومین فینالیست جام حذفی و حریف ذوب آهن در تبریز مشخص می شود به همین خاطر امروز همه نگاه ها به سهند دوخته شده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی و استقلال امروز در جدالی تکرای نیمه نهایی جام حذفی را در سرمای شدید تبریز برگزار می کنند .جدالی داغ که می تواند برای ساعاتی سرما را از اطراف فوتبالدوستان آذری دور کند و روز خوبی را برای آنها رقم بزند. این مصاف سوای از تمام حساسیت هایی که روی نیمکت دو تیم دارد در داخل زمین هم با برخوردهای جالب توجهی میان ستاره های دو تیم توام خواهد شد اما بدون شک می توان گلرهای دو تیم را مردان کلیدی در راه صعود به فینال و چنگ زده بر جام قلمداد کرد. گلرهایی که در مصاف دو هفته قبل دو تیم رد لیگ برتر هم چهره های شاخص تیم شان بودند و با سیوهای فوق العاده نقش به سزایی در بسته ماندن قفل دروازه شان ایفا کردند. به همین بهانه نگاهی به شرایط مردان کلیدی دو تیم با دستان طلایی انداختیم.

سیدمهدی رحمتی؛ انتقام دوباره


در بازگشت دوباره به استقلال بازوبند را بر بازو بست و نقش غیر قابل کتمانی در موفقیت های تیم در لیگ برتر و جام حذفی داشت. به خصوص در بازی قبلی جام حذفی برابر نفت که درخشش رحمتی در ضربات پنالتی باعث شد تا شاگردان علی منصور از جام کنار بروند و استقلال مسافر تبریز شود. رحمتی که اختلافاتش با امیر قلعه نویی از هیچ کس پوشیده نیست در بازی قبلی دو تیم هم هر کاری می توانست انجام داد تا تیمش برابر مربی سابق نبازد که اتفاقا به هدفش هم رسید به خصوص در صحنه ای که توپ آگوستو سزار را با نوک انگشتان دست مخالف از روی خط دروازه به کرنر فرستاد. رحمتی که اصلا دوست ندارد در این برهه جدال انتقامی را به قلعه نویی ببازد امروز ستون اصلی استقلالی ها خواهد بود به خصوص اگر کار به وقت اضافه و پنالتی کشیده شود.

محمدرضا اخباری؛ کارآگاه گجت وارد می شود!


از او به عنوان سرمایه اصلی سال های آتی فوتبال ایران در چارچوب دروازه نام برده می شود. دروازه بانی 22 ساله که امید اول ایران در راه رسیدن به المپیک هم تلقی می شود امروز می تواند در مصاف رو در رو با یکی از بهترین دروازه بان های یک دهه گذشته فوتبال نشان دهد که می تواند جای او را پر کند. اخباری که به خاطر فیزیک جالب بدنی لقب کارآگاه گجت را از تبریزی ها گرفته مسلما همچون بازی دو هفته قبل با استقلال می تواند در جنگ با مهاجمان گلزن این تیم صحنه های جالب توجهی را رقم بزند ضمن این که خودش مدعی شده اگر کار به پنالتی کشیده شود او در جنگ با رحمتی کم نخواهد آورد تا تراکتور به فینال صعود کند.


تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 10:55 PM | نویسنده : کیانا |

 

پرویز مظلومی تا به حال تجربه 6 حضور در فینال مسابقات فوتبال جام حذفی را داشته است که 2 بار آن با تساوی بدون گل و روشن شدن تکلیف در فینال توام بوده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، مظلومی برای اولین بار به عنوان بازیکن در فینال جام حذفی سال 56 با پیراهن تیم تراکتورسازی باخت 4-1 برابر ملوان را تجربه کرده است.

یک سال بعد او که پیراهن تیم استقلال را پوشیده بود در فینال با برتری 2-0 برابر هما قهرمانی را تجربه کرد.

مظلومی با عنوان دستیاری پورحیدری 3 بار در فینال جام حذفی حضور داشت و در سال 69 مغلوب ملوان و سال های 74 و 78 برابر برق و بهمن برنده بوده است.

آخرین فینال مظلومی با استقلال به عنوان سرمربی این تیم بوده است. در سال 1390 او به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال برابر تیم فوتبال شاهین بوشهر برد در ضربات پنالتی را تجربه کرده است.


تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 10:53 PM | نویسنده : کیانا |

 

استقلال در جام حذفی حریف تراکتورسازی است و اگر برنده شود و به فینال برود تاریخ جام حذفی را تحت تأثیر قدرت خود قرار داده و دست نیافتنی می‌شود در حالی که تراکتورسازی در صورت صعود برای چهارمین بار فینالیست جام حذفی خواهد بود.


 

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن که 3 بار قهرمان جام حذفی شده، انتظار استقلالی را می‌کشد که 9 بار به فینال جام حذفی رسیده است و 6 بار با پیروزی در فینال قهرمان شده است، بیست نهمین فینال جام حذفی با بازی ذوب آهن برابر استقلال یا ذوب آهن مقابل تراکتورسازی شکل خواهد گرفت.

(1)-سال 56: ملوان 4 تراکتورسازی 1(تک بازی در تهران)
(2)-سال 57: استقلال 2 هما 0(تک بازی در تهران)
(3)-سال 65: ملوان 2 خیبر خرم آباد 0(تک بازی در تهران)
(4)-سال 66: پرسپولیس 1 ملوان 0(رفت وبرگشت در تهران)
(5)-سال 67: شاهین اهواز 5ملوان 3(رفت وبرگشت)
(6)-سال 69:ملوان 0 استقلال.-در ضربات پنالتی ملوان 7-6 برنده شد. (تک بازی در تهران)
(7)-سال 70:پرسپولیس 2 ملوان 1(تک بازی در تهران)
(8)-سال 72:سایپا 1 جنوب 1-سایپا به علت گل زده بیشتر در خانه حریف برنده شد (رفت وبرگشت)
(9)-سال 73: بهمن 2 تراکتورسازی 1(رفت وبرگشت)
(10)-سال 74: استقلال 5 برق شیراز 1(رفت وبرگشت)
(11)-سال 75: برق شیراز 3 بهمن 3-در ضربات پنالتی برق 3-0 برد (رفت وبرگشت)
(12)-سال 77: پرسپولیس 2 استقلال 1(تک بازی در تهران)
(13)-سال 78: استقلال 3 بهمن 1(تک بازی در تهران)
(14)-سال 79: شهید سپاسی 3 ذوب آهن 1(رفت وبرگشت)
(15)-سال 80:استقلال 4 شهیدسپاسی 3(رفت وبرگشت)
(16)-سال 81: ذوب آهن 4 شهید سپاسی 4-در ضربات پنالتی ذوب آهن 6-5 برنده شد (رفت وبرگشت)
(17)-سال 82: سپاهان 5 استقلال 2(رفت وبرگشت)
(18)-سال 83: صبا 2 ابومسلم 2-در ضربات پنالتی صبا 4-2 برد (رفت وبرگشت)
(19)-سال 84: سپاهان 2 پرسپولیس 2-در ضربات پنالتی سپاهان 4-2 برد (رفت وبرگشت)
(20)-سال 85:سپاهان 4 صبا 0(رفت وبرگشت)
(21)-سال 86:استقلال 3 پگاه گیلان 1(رفت وبرگشت)
(22)-سال 87: ذوب آهن 5 راه آهن 2(رفت وبرگشت)
(23)-سال 88:پرسپولیس 5 گسترش فولاد 1(رفت وبرگشت)
(24) سال89:پرسپولیس 4 ملوان 3 (رفت وبرگشت)
(25)-سال 90:استقلال 0 شاهین بوشهر 0 در ضربات پنالتی استقلال  3-0 برد (تک بازی در شیراز)
(26)-سال 91: سپاهان 2 پرسپولیس 2-در ضربات پنالتی سپاهان 4-2 برد (تک بازی در تهران)
(27)-سال 92: تراکتورسازی 1 مس کرمان 0(تک بازی در کرمان)
(28)-سال 93: ذوب آهن 3 نفت تهران 1(تک بازی در تهران)

 

 



تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 10:34 PM | نویسنده : کیانا |

 

به مناسبت شب یلدا بین بازیکنان آجیل پخش شد.


 

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال از ساعت 14:30  فردا در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در تبریز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت. اعضای این تیم به همین دلیل امروز عازم تبریز شدند.

مسئولان استقلال امشب و همزمان با شب یلدا به اتاق‌های بازیکنان رفتند و به آنها آجیل دادند تا به نوعی شب یلدا را جشن بگیرند.

 

 



تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 10:34 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس سوارز، مهاجم بارسلونا، معتقد است اگر لیونل مسی و نیمار در دیدار نیمه نهایی جام باشگاه های ‏جهان مقابل گوانگژو به میدان می رفتند، شانس زیادی برای بردن توپ طلای این رقابت ها داشتند.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، در غیاب مسی و نیمار، سوارز زننده هر سه گل تیمش در پیروزی 3-0 مقابل ‏گوانگژو بود. او در دیدار فینال مقابل ریورپلاته هم دو گل زد تا در نهایت به عنوان بهترین بازیکن رقابت ‏ها انتخاب شود؛ اما او اعتقاد دارد تنها به خاطر عدم حضور دو هم تیمی اش در دیدار قبلی، به این عنوان ‏رسید. ‏
سوارز به سایت فیفا گفت:" فکر می کنم رسیدن من به این جایزه، ارتباط زیادی به این داشت که مسی و ‏نیمار در بازی اول حضور نداشتند. هر دو آنها بازیکنانی سرنوشت ساز هستند و فوق العاده است که آنها ‏را در تیم تان داشته باشید و بدانید که آنها در کنارتان حضور دارند. ‏
این جایزه فقط برای من نیست؛ برای کل تیم است. من به آن به عنوان تقدیری برای سختکوشی همه ‏اعضای تیم نگاه می کنم؛ برای همه فداکاری هایی که آنها انجام دادند. ‏
خوشحالم که با گل هایم به تیم کمک می کنم اما مهمترین مسئله این است که توانستیم جام را به دست ‏بیاوریم. این بیش از همه من را خوشحال کرد."‏
بارسا با این قهرمانی، تعداد قهرمانی هایش در جام باشگاه های جهان را به سه رساند و به پرافتخارترین ‏تیم این رقابت ها تبدیل شد. سوارز هم فاش کرد که همیشه رویای فتح این جام را داشت:" بازی در این ‏رقابت ها احساس خوبی دارد. جام بین قاره ای حالا به جام باشگاه های جهان تبدیل شده و این رقابت هایی ‏است که از بچگی برای آن هیجان زده بودم؛ زمانی که صبح زود بیدار می شدم تا این مسابقات را تماشا ‏کنم. این یکی از رویاهایی است که برآورده شده است."‏
  •  


تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 10:29 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.